برداشت آزاد

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

در به در بودم که در و وا کردی

من نشستم که تو من رو پیدا کردی

روی یک مبل مرتب نشستم با ترس

که به زور اومدی و خودتو جا کردی

*

عشق : ترکیب جدا بودن و کم کم مردن

عشق : غنچه ای باز نبودن ولی پژمردن

آخرین فصل کتاب هدف و تقدیرم

آخرین قفل پولادین زده بر زنجیرم

عشق آغوش تو و وصل نگاهت شده بود

چشم و ابرو و موهای سیاهت شده بود

عشق ترکیب دو تا شهوت انسانی بود

آخرین راه نجات من زندانی بود

*

یه پک از من زدی و از لبم و سیگارت

من جزامی شده بودم توی افکارت

همه جا زخم تو بود و جای ناخنات

من که از درد شکستم بعد هر کارت

تن تو تانک شده توی جنگ تن به تنم

همه جا حرف یه هرزه که می گن که منم

یه پک از من زدی و از لب و از گردن من

من در آغوش تو و دفن شدم در کفنم

من و تو کنج اتاقیم پی پژمردن

مسئله من شدم و بودنم و غم خوردن

شاید این جمعه بیاید خبری از ژاله

دود و قلیون و شب و بعد همش افسردن ...

 

از ه. نظری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 8 بهمن 1393برچسب:, | 12:27 | نویسنده : ستاره |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • لیونکس